Art. 1. Definitii

My Print Store – denumirea comerciala a Contrast Digital Print SRL, persoana juridica romana, cu sediul in Str. Vitioara nr. 4, cam. 1, Sector 3, Bucuresti, numar inregistrare Registrul Comertului J40/3862/2017 si cod unic de inregistrare RO37257594

Vanzator, Noi, Compania – Contrast Digital Print SRL, persoana juridica romana, cu sediul in Str. Vitioara nr. 4, cam. 1, Sector 3, Bucuresti, numar inregistrare Registrul Comertului J40/3862/2017 si cod de inregistrare fiscala RO37257594, cu sediu secundar (punct de lucru) in Bd. Basarabia nr. 5-7, Sector 2, Bucuresti, cont bancar RO04 BTRL RONCRT 044160 4501 deschis la Banca Transilvania

Site, Website, Magazin online – domeniul de internet myprintstore.ro precum si subdomeniile acestuia.

Continut – toate informatiile aflate pe site (text, imagini statice, imagini dinamice, continut multimedia), care pot fi accesate prin utilizarea dispozitivelor electronice cu conexiune la internet.

Utilizator, Vizitator – orice persoana fizica cu varsta peste 16 ani sau persoana juridica care acceseaza site-ul.

Comanda – solicitatrea transmisa prin mijloace electronice de comunicare la distanta (magazin online sau email) prin care isi manifesta intentia de achizitionare a bunurilor si/sau serviciilor prezente in site.

Client, Cumparator – utilizator care acceseaza site-ul si plaseaza o comanda prin intermediul magazinului online sau prin email, in nume propriu sau in numele unei persoane juridice.

Consumator – clientul (cumparatorul) persoana fizica.

Cont – sectiune a site-ului a carei accesare de catre client se face doar pe baza codului de utilizator si a parolei, sectiune in care se regasesc datele de identificare fiscala, adresele de livrare si istoricul comenzilor plasate folosind acel cod de utilizator.

Specificatii – toate caracteristicile produselor si/sau serviciilor, descrierile produselor si/sau serviciilor afisate in site sau comunicate clientului.

Conditii comerciale – pretul produselor si/sau serviciilor, termenul de executie, termenul si modalitatea de plata, pretul si termenul livrarii, specificatiile produselor din comanda.

Comunicarea comerciala – orice tip de mesaj transmis prin mijloace electronice (email, sms, mesaj prin sistem de chat – whatsapp, telegram, live-chat integrat in site si altele) care contine informatii generale si/sau specifice produselor si/sau serviciilor continute in comanda clientului ori informatii privind conditiile comerciale.

Contract – o comanda confirmata (telefonic sau prin mijloace de comunicare electronica la distanta) atat de vanzator cat si de cumparator si pentru care au fost acceptate conditiile comerciale comunicate direct sau prin afisarea pe site.

Tranzactie – incasarea ori rambursarea unei sume de bani rezultata din vanzarea unui produs si/sau serviciu cumparatorului de catre vanzator, prin intermediul procesatorului de plati cu cardul.

Recenzie, review – evaluare scrisa a unui produs si/sau serviciu efectuata de catre client pe baza experientei personale in utilizarea bunului si/sau serviciului achizitionat din magazinul online.

Art. 2. Desfasurarea vanzarilor online (efectuarea comenzilor)

(1) Accesul in vederea efectuarii unei comenzi este permis oricarui vizitator al site-ului.

(2) Utilizatorul poate plasa comenzi pe site prin adaugarea produselor si/sau serviciilor in cosul de cumparaturi. Comanda este finalizata prin furnizarea informatiilor necesare si selectarea modalitatii de plata si livrare din cele puse la dispozitie de vanzator.

(3) Produsele si/sau serviciile prezente in magazinul online sunt disponibile pentru achizitie in masura existentei in stocul vanzatorului.

(4) Adaugarea produselor si/sau serviciilor in cosul de cumparaturi fara finalizarea comenzii nu va conduce la inregistrarea comenzii.

(5) Notificarea primita dupa finalizarea unei comenzi are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii de catre vanzator.

(6) Prin finalizarea comenzii cumparatorul declara ca toate datele furnizate sunt corecte, complete si adevarate in momentul plasarii comenzii in magazinul online.

(7) Prin finalizarea comenzii cumparatorul este de acord ca vanzatorul poate sa il contacteze prin mijloace de comunicare electronica, telefonic ori prin alte mijloace agreate de vanzator in orice situatie in care este necesara contactarea lui.

(8) Acceptarea comenzii de catre vanzator are loc in urma transmiterii confirmarii prin orice mijloc de comunicare agreat privind existenta produselor in stoc si/sau posibilitatea prestarii serviciilor comandate.

(9) Din motive justificate vanzatorul poate schimba cantitatea de produse si/sau servicii din comanda. Vanzatorul va comunica cumparatorului modificarea comenzii prin mijloacele de comunicare agreate si va returna sumele achitate in avans.

(10) Pentru comenzile ce urmeaza a fi achitate si ridicate din sediile vanzatorului (punctele de lucru indicate), preturile si cantitatile produselor si/sau serviciilor comandate sunt valabile timp de 3 zile lucratoare de la acceptarea comenzii de catre vanzator.

(11) Cumparatorul are obligatia sa furnizeze toate informatiile solicitate, necesare intocmirii facturii fiscale, in conformitate cu legislatia in vigoare. Cumparatorul are obligatia sa actualizeze informatiile furnizate ori de cate ori este cazul.

(12) Cumparatorul poate modifica sau anula o comanda inregistrata daca produsele nu au fost personalizate deja, daca produsele aferente comenzii nu au fost expediate deja prin servicii de curierat ori daca serviciile inlcuse in comanda nu au fost inca prestate. In aceasta situatie cumparatorul va lua legatura cu vanzatorul cat mai curand posibil prin mijloacele de comunicare afisate in site.

(13) Vanzatorul poate anula o comanda inregistrata in magazinul online, cu notificarea cumparatorului, fara vreo obligatie ulterioara a vreuneia dintre parti si fara ca vreo parte sa poate pretinde daune-interese in urmatoarele situatii:

  • neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta, in cazul platii online cu cardul
  • invalidarea/respingerea tranzactiei de catre procesatorul de plati agreat de vanzator, in cazul platii online cu cardul
  • furnizarea de informatii incomplete ori incorecte la finalizarea comenzii de catre utilizator/client
  • lipsa produselor in stocul vanzatorului si al partenerilor acestuia
  • imposibilitatea prestarii serviciilor comandate
  • neridicarea din punctele de lucru ale vanzatorului a produselor si/sau serviciilor comandate cu optiunea de ridicare personala

(14) In situatia anularii comenzii de catre vanzator, acesta va returna cumparatorului sumele achitate in avans in termen de 7 (sapte) zile de la notificarea cumparatorului despre anularea comenzii.

(15) Contractul se considera incheiat atunci cand cumparatorul primeste de la vanzator produsele si/sau serviciile comandate sau atunci cand primeste notificarea de expediere prin servicii de curierat.

(16) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona total accesul utilizatorului la efectuarea comenzilor sau doar la unele modalitati de plata ori de livrare in cazul in care considera ca activitatea pe site si actiunile utilizatorului ar putea aduce prejudicii vanzatorului. In oricare din aceste situatii utilizatorul se poate adresa vanzatorului folosind mijloacele de comunicare afisate in site pentru a putea fi informat in privinta motivelor care au dus la aplicarea restrictiilor.

Art. 3. Comunicarea

(1) Comunicarea dintre vanzator si cumparator se realizeaza prin mijloacele de comunicare afisate in site, la sectiunea contact (exemple: telefonic, prin SMS, prin formularele de contact, prin email, prin utilizarea sistemului de livechat, prin aplicatii de mesagerie – whatsapp, telegram, facebook messenger). Vanzatorul va gestiona informatiile primite conform nevoilor sale, in conformitate cu legea aplicabila si politica de confidentialitate a datelor, fara sa trebuiasca sa justifice cumparatorului.

(2) Vanzatorul va publica pe site informatii despre produsele si/sau serviciile comercializate, despre promotiile si reducerile de pret acordate intr-o anumita perioada de timp si conditiile de acordare.

(3) Toate preturile produselor si/sau serviciilor din magazinul online, care se pot comanda online sunt exprimate in lei si includ TVA. In cazul produselor electronice, unde legea prevede aplicarea Taxei de timbru verde, aceasta va fi inclusa in pretul produsului afisat in site.

(4) Informatiile afisate in site (text, imagini, prezentari video) pentru descrierea produselor si/sau serviciilor nu creeaza obligatii contractuale pentru vanzator, acestea sunt folosite exclusiv cu titlu de prezentare. Este posibil ca unele accesorii prezentate in imagini sa fie comercializate separat de produsul principal.

(5) Dupa o perioada de 10-20 de zile de la finalizarea unei comenzi cumparatorul va primi un email prin care i se va cere adaugarea unei recenzii despre produsele si/sau serviciile achizitionate. Cumparatorul are ocazia sa-si exprime parerea despre bunurile si/sau serviciile achizitionate si sa contribuie la informarea altor utilizatori privind produsele si/sau serviciile respective.

Art. 4. Cesionarea si subcontractarea

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru realizarea unor servicii in vederea onorarii comenzii, fara a fi necesar acordul cumparatorului in acest sens. Responsabilitatea revine intotdeauna vanzatorului, in relatia cu clientul/cumparartorul pentru toate obligatiile legale si contractuale.

Art. 5. Modalitati de plata

(1) Preturile bunurilor si/sau serviciilor afisate in magazinul online includ TVA si taxa de timbru verde (unde este cazul).

(2) Modalitatea de plata pentru produsele si/sau serviciile din comanda poate fi selectata in timpul procesului de finalizare a comenzii din urmatoarele variante:

  • Plata numerar la sediu – achitarea costului produselor si/sau serviciilor se efectueaza in punctele de lucru ale vanzatorului. Termenul de finalizare a comenzii va fi comunicat de catre personalul vanzatorului.
  • Plata ramburs la curier – achitarea costului produselor si/sau serviciilor se efectueaza direct la curier, in momentul primirii comenzii.
  • Plata prin transfer bancar – achitarea costului produselor si/sau serviciilor se efectueaza prin transferarea sumei de bani in contul vanzatorului, conform indicatiilor din emailul de notificare a inregistrarii comenzii. Comanda va fi pregatita si livrata dupa procesarea completa a transferului bancar.
  • Plata online cu cardul – achitarea costului produselor si/sau serviciilor din comanda se face utilizand un card bancar prin intermediul procesatorului de plati online agreat de vanzator. Introducerea datelor cardului cumparatorului are loc in pagina securizata a procesatorului de plati online.

(3) Datele cardului de plata ale cumparatorului nu sunt accesibile vanzatorului si nici nu vor fi stocate de catre vanzator ori de catre procesatorul de plati integrat in magazinul online.

(4) In situatia alegerii platii online cu cardul ca metoda de plata, vanzatorul nu este si nu poate fi facut responsabil de nici un alt cost suplimentar suportat de cumparator (de exemplu comisioane de conversie valutara percepute de banca emitenta a cardului).

Art. 6. Metode, costuri si termene de livrare

(1) Produsele si/sau serviciile din comanda pot fi ridicate de la sediile vanzatorului ori vor fi livrate prin intermediul serviciilor de curierat agreate de vanzator sau prin mijloacele proprii ale vanzatorului, la libera alegere a acestuia.

(2) Modalitatea de livrare pentru produsele si/sau serviciile din comanda poate fi selectata in timpul procesului de finalizare a comenzii din urmatoarele variante:

  • Ridicare personala de la sediu – cumparatorul sau o persoana autorizata de acesta va ridica produsele si/sau serviciile aferente comenzii de la sediul vanzatorului. Pentru acest tip de predare a comenzii nu sunt percepute taxe de livrare.
  • Livrare prin curier – produsele si/sau serviciile din comanda sunt ambalate de catre vanzator in unul sau mai multe colete si apoi predate firmei specializate de curierat in vederea livrarii acestora la adresa specificata de cumparator. Pentru aceasta metoda de livrare se percepe taxa de livrare care depinde de localitatea de destinatie (daca localitatea se afla sau nu in aria de acoperire a firmei de curierat), de numarul de kilometri suplimentari. Costul livrarii este calculat in timp real, in functie de adresa de livrare si afisat pe parcursul procedurii de finalizare a comenzii.

(3) Vanzatorul asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si prezenta documentelor insotitoare.

(4) Vanzatorul asigura livrarea produselor si prestarea serviciilor doar pe teritoriul Romaniei.

(5) Termenul de livrare a comenzilor este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea acceptarea comenzii de catre vanzator. In cazul produselor personalizate, termenul de livrare curge de la finalizarea lucrarilor de personalizare.

Art. 7. Garantii

(1) Produsele comercializate de vanzator (cu exceptia celor resigilate, reconditionate, refurbished sau second-hand, folosite) sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie conform prevederilor legale si politicilor comerciale ale producatorilor.

(2) Certificatele de garantie pot fi emise de vanzator sau direct de producator.

(3) In cazul produselor resigilate, reconditionate, refurbished sau second-hand, folosite garantia acopera o perioada diferita de cea a produsului nou, sigilat, iar certificatul de garantie este emis de catre vanzator. Conditiile de transport si utilizare pentru produsele resigilate, reconditionate, refurbished sau second-hand, folosite sunt aceleasi ca in cazul unui produs nou.

Art. 8. Transferul dreptului de proprietate

Dreptul de proprietate asupra produselor se transfera la livrare, dupa efectuarea platii (prin semnarea documentului de transport in cazul curierului ori a facturii fiscale in cazul livrarii prin mijloace proprii sau a ridicarii de la sediul vanzatorului).

Art. 9. Dreptul la retragere

(1) Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, adica sa returneze produsul/produsele in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta niciun cost, cu exceptia celor de livrare. In conformitate cu prevederile OUG 34/2014 perioada de renuntare expira in termen de 14 zile de la ziua in care cumparatorul intra in posesia ultimului produs din comanda, in cazul in care se vor livra separat.

(2) In cazul in care cumparatorul decide sa se retraga din contract, acesta va informa vanzatorul prin email, la adresa specificata in sectiunea de contact a site-ului sau prin formularul de retur.

(3) In situatia in care cumparatorul solicita in termen legal retragerea din contract acesta trebuie sa returneze si produsele cadou care au insotit produsul pentru care solicita retragerea.

(4) Vanzatorul va returna cumparatorului suma achitata pentru produsele si/sau serviciile din comanda in termen de 14 zile de la primirea notificarii de retragere din contract. Modalitatea de returnare a sumei difera in functie de modalitatea de plata initiala a comenzii si avem urmatoarele situatii:

  • pentru comenzile achitate online cu cardul se va restitui in contul din care a fost efectuata plata sau prin transmiterea unui voucher de aceeasi valoare cu produsul returnat
  • pentru comenzile achitate prin transfer bancar se va restitui prin transfer bancar, in numerar la sediul vanzatorului sau prin generarea unui voucher de aceeasi valoare cu produsul returnat
  • pentru comenzile achitate ramburs sau cu numerar/card la sediul vanzatorului se va restitui numerar la sediul vanzatorului, prin transfer bancar in contul indicat de cumparator sau prin generarea unui voucher de aceeasi valoare cu produsul returnat

(5) Vanzatorul poate amana rambursarea sumei platite de cumparator pana la primirea si verificarea produselor returnate.

(6) Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:

  • contractele de prestari servicii, dupa prestarea serviciilor, in situatia in care executarea a inceput cu acordul cumparatorului si cu informarea prealabila a acestuia despre pierderea dreptului de retragere
  • furnizarea de produse „la comanda”, realizate dupa specificatiile precizate de cumparator sau personalizate
  • furnizarea de produse cu termen de valabilitate scurt, care se pot deterioara repede
  • furnizarea de produse care au fost desigilate de catre cumparartor si nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena
  • furnizarea de produse care sunt inseparabil amestecate cu alte elemente dupa livrare
  • furnizarea de programe informatice, inregistrari audio sau video sigilate si care au fost desigilate de cumparator dupa livrare
  • furnizarea de continut digital prin mijloace de comunicare electronica la distanta, daca s-a efectuat cu informarea cumparatorului privind pierderea dreptului de retragere
  • prestarea de servicii si/sau furnizarea de produse cu ocazia deplasarii la domiciliu pentru efectuarea lucrarilor de reparatie sau intretinere, altele decat cele comandate de cumparator, dar care sunt indispensabile pentru executarea lucrarii de reparatie sau intretinere

(7) In situatia in care produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou (ambalaj deteriorat, accesorii lipsa, produs deteriorat) vanzatorul poate solicita o taxa pentru readucerea produsului in parametri initiali sau pentru acoperirea diferentei de pret din vanzarea produsului ca resigilat/reconditionat sau poate reexpedia produsul la solicitarea cumparatorului, cheltuielile de livrare fiind suportate de cumparator.

(8) Cumparatorul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea calitatii si functionarii produselor. In situatia in care cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa utilizarea produselor peste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor, calitatii si functionarii acestora, cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor.

(9) Accesoriile care se livreaza in cutia produsului si ambalajul original fac parte integranta din produs. Cumparatorul are obligatia sa returneze ambalajul original nedeteriorat impreuna cu produsul si toate accesoriile lui. Ambalajul original nu trebuie sa prezinte taieturi, rupturi, etichete lipite sau alte stricaciuni si trebuie protejat pe durata transportului prin infoliere sau ambalare in cutie de carton de transport.

(10) Produsele returnate care prezinta urme de uzura vor fi acceptate la retur numai dupa efectuarea unor procedee de reparare, cosmetizare, igienizare ori inlocuirea pieselor deteriorate care vor avea drept rezultat aducerea produsului la o forma ce va permite comercializarea lui ca produs reconditionat.

(11) Vanzatorul poate retine din pretul total al produsului returnat o suma de bani reprezentand diminuarea valorii produsului ce poate varia intre 5 – 50% din valoarea initiala, in functie de costul pieselor inlocuite si de manopera de reconditionare necesara sau de valoarea de revanzare ca produs folosit.

(12) Contravaloarea taxei de diminuare a valorii produsului returnat va fi comunicata cumparatorului dupa inspectarea produselor returnate, inainte de efectuarea propriu-zisa a procedeelor de aducere la o forma comerciala a produsului. Cumparatorul are dreptul sa ceara reexpedierea produsului returnat, cheltuielile de transport fiind in sarcina sa.

Art. 10. Raspunderea contractuala

(1) Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru daune de orice fel suferite de cumparator si/sau terta parte ca urmare a utilizarii bunurilor si/sau serviciilor dupa livrare ori pentru pierderea acestora.

(2) Cumparatorul are obligatia de a pastra confidentialitatea datelor de acces la cont (cod de utilizator si parola).

(3) Cumparatorul este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului propriu in masura permisa de legislatia aplicabila.

(4) Prin crearea unui cont, plasarea unei comenzi ori utilizarea continutului, utilizatorul si/sau cumparatorul accepta Termenii si conditiile in cea mai recenta versiune existenta si publicata in site la data crearii contului, plasarii comenzii sau utilizarii continutului.

(5) Vanzatorul are dreptul de a modifica Termenii si conditiile ori de cate ori considera ca este necesar. Acesta va afisa in site noua versiune fara sa fie necesara notificarea prealabila. Termenii si conditiile sunt opozabile utilizatorilor si/sau clientilor de la momentul afisarii in site.

Art. 11. Confidentialitatea informatiilor

(1) Vanzatorul va pastra confidentialitatea tuturor datelor si informatiilor furnizate de catre cumparator.

(2) Cumparatorul are obligatia sa nu dezvaluie informatii cu privire la comanda sau contract catre terti fara acordul scris al vanzatorului.

(3) Utilizatorul sau cumparatorul ofera vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la informatiile si materialele transmise prin intermediul site-ului, precum si dreptul de a le utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui. Vanzatorul poate utiliza in interes propriu aceste informatii, idei, concepte, cunostinte sau tehnici transmise prin intermediul site-ului, daca legislatia in vigoare nu are prevederi contrare.

Art. 12. Protectia datelor personale

Vanzatorul se obliga sa asigure protectia datelor personale furnizate in conformitate cu legislatia in vigoare, asa cum este prezentata in Politica de confidentialitate si protectie a datelor personale.

Art. 13. Dreptul de proprietate intelectuala

(1) Continutul, asa cum este definit mai sus este proprietatea exclusiva a vanzatorului, fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in mod direct sau indirect prin intermediul licentelor de utilizare si publicare.

(2) Utilizatorul/clientul/cumparatorul nu poate copia, distribui, publica, transfera catre terti, modifica si/sau altera continutul site-ului in orice alt context decat cel intentionat de vanzator.

(3) Orice continut la care utilizatorul/cumparatorul are acces sau obtine acces se afla sub incidenta prezentilor Termeni si conditii.

(4) Utilizatorul/cumparatorul poate copia sau transfera continut doar in scopuri personale, non-comerciale, fara sa intre in contradictie cu prevederile prezentilor Termeni si conditii.

Art. 14. Forta majora

Forta majora reprezinta evenimentul imprevizibil, aflat in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. Nici una din parti nu poate fi facuta raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor la termen si/sau in mod necorespunzator daca se datoreaza unui eveniment de forta majora.

Art. 15. Legea aplicabila

Legea aplicabila in relatia dintre vanzator si utilizator/client/cumparator este legea romana. Eventualele litigii aparute intre parti se vor rezolva pe cale amiabila sau vor fi solutionate in instantele judecatoresti competente din Romania.

Art. 16. Informatii privind DEEE

(1) DEEE (Deseuri de Echipamente Electrice si Electronice) pot contine substante periculoase pentru sanatatea si viata consumatorilor si/sau cu impact negativ asupra mediului inconjurator.

(2) Cumparatorii au obligatia (potrivit OUG 195/2005 privind protectia mediului si OUG 5/2015 privind DEEE) sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze separat DEEE.

(3) Colectarea DEEE se realizeaza prin intermediul serviciilor publice, prin intermediul vanzatorului sau prin intermediul centrelor de colectare ale operatorilor economici autorizati sa colecteze DEEE.

(4) Cumparatorii pot preda DEEE in mod gratuit si la sediile vanzatorului, in sistem de preluare unul la unul: pentru echipamentele noi achizitionate de la vanzator, cumparatorul va putea preda unul echivalent, care a indeplinit aceleasi functii ca si cel nou.

(5) Cumparatorii pot recunoaste echipamentele care fac obiectul colectarii separate prin prezenta simbolul grafic reprezentat de o pubela cu roti taiata cu o cruce (sau un X), asa cum este prezentat mai jos.

simbol DEEE

(6) Prezenta acestui simbol indica obligativitatea colectarii separate si eliminarii echipamentului in conditiile speciale, prezentate mai sus. Este interzisa amestecarea cu deseurile menajere.