MyPrintStore asigura servicii scanare documente color sau alb-negru utilizand tehnologie de ultima generatie pentru scanare rapida in zona Piata Muncii. Fisierele scanate se pot copia pe stick USB, inscriptiona pe CD/DVD sau trimite pe email. Daca arhiva electronica rezultata este mai mare, aceasta se poate trimite folosind servicii de transfer fisiere precum wetransfer.com.

In centrul de printare situat in imediata vecinatate a Registrului Comertului Bucuresti se pot scana o varitate de documente, de la acte identitate, acte studii, diplome la acte firma, arhive contabile, proiecte, oferte licitatie, etc.

Conditii tehnice scanare documente

Scanarea documentelor format A4 sau A3 se realizeaza in diferite formate de fisiere – .pdf .jpg .tiff – in functie de cerinte. Rezolutia de scanare standard este de 300 dpi. La cerere documentele pot fi scanate si la rezolutii mai mari, de pana la 600 dpi (vor rezulta fisiere mult mai mari fara un beneficiu real).

 

Preturi servicii scanare documente

Format
Nr. pagini
1 - 1011 - 5051 - 100101 - 200201 - 500> 501
A41,50 lei1,20 lei1,00 lei0,90 lei0,80 lei0,60 lei
A33,00 lei2,40 lei2,00 lei1,70 lei1,50 lei1,20 lei

Preturile sunt pentru o singura fata si includ TVA. Reducerea de pret pentru cantitati mai mari este valabila doar daca se pot scana automat (foi separate, nelegate intre ele). In cazul cartilor sau a documentelor legate care se scaneaza manual, pagina cu pagina se va aplica pretul maximal.

Avantajele serviciului de scanare a documentelor

Serviciul de scanare documente este portivit pentru companiile care doresc sa-si arhiveze electronic actele.

Prin incarcarea fisierelor in cloud (OneDrive, Google Drive, Dropbox, DigiStorage, etc) veti avea acces instant, oricand si de oriunde la documente, fara lungile cautari prin sertare si dulapuri.

Copierea documentelor devine mult mai usoara, nu mai este nevoie de transportarea fizica a hartiei, este suficienta trimiterea fisierelor scanate. In cazul arhivelor mai mari se va economisi timp pretios cu transportul actelor.